держекзамен жт-41 - сад 07. педагогіка
Мой сайт
Головна | сад 07. педагогіка | Реєстрація | Вхід
Неділя
04.12.2016
13:09
Вітаю Вас Гість | RSS

      Педагогіка і соціальна комунікація.

2.        Дуже важлива якість засвоєння інформації ( тому що це комунікація між вчителем і учнем). Важливим фактором ефективності комунікації є стосунки між вчитеем і учнем, а також контекст, код, мета інформаційного обміну та саме повідомлення.    Головна мета такої комунікації - зміна поведінки адресата. Ефективність комунікативного процесу - навчання досягається шляхом подачі позитивних чи негативних настанов, форми мовлення (діалогу чи монологу) вчителя.   Під час такої комунікації можливі девіації (відхилення) - так звані "смислові ножиці" (незрозумілі слова, вирваність з контексту, прогалини в знаннях учнів), смислові барЄри (фамільярність), нерозвинені вміння вчителя організувати процес навчання.   Для журналістики (соцкомунікації) - вона не повинна навчати, а повинна просвіщати

 

Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz