2.Дуже важлива якість засвоєння інформації ( тому
що це комунікація між вчителем і учнем). Важливим фактором ефективності комунікації
є стосунки між вчитеем і учнем, а також контекст, код, мета інформаційного обміну
та саме повідомлення.Головна мета такої
комунікації - зміна поведінки адресата. Ефективність комунікативного процесу - навчання
досягається шляхом подачі позитивних чи негативних настанов, форми мовлення (діалогу
чи монологу) вчителя.Під час такої комунікації
можливі девіації (відхилення) - так звані "смислові ножиці" (незрозумілі
слова, вирваність з контексту, прогалини в знаннях учнів), смислові барЄри (фамільярність),
нерозвинені вміння вчителя організувати процес навчання.Для журналістики (соцкомунікації) - вона не повинна
навчати, а повинна просвіщати